Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego – Kwiatula Sp. z o.o.

§ 1

Informacje o Firmie

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną na stronie internetowej www.kwiatula.pl na rzecz Klientów.

  2. Firma zarejestrowana jest pod nazwą Kwiatula Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Zawadzka 126, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, NIP: 773-247-58-35.

§ 2

Definicje

  1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa o:

    a) Klient to podmiot który zawiera umowę o świadczenie usług ze Sprzedawcą, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawych lub ograniczonej zdolności do czynności prawnc w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego albo bycia osobą prawną lub jednostką organizacyjną.

    b) Konsument to Klient który jest osobą fizyczną i zawiera Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą bądź zawodową.

    c) Sprzedawca to Kwiatula Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zarejestrowaną w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Zawadzkiej 126, NIP: 773-247-58-35,
    REGON: 360822536, KRS: 0000544732 które będący usługodawcą, administratorem i właścicelem Sklepu.

    d) Sklep to sklep internetowy prowadzący przez Sprzedawcę w języku polskim za pośrednictwem witryny Internetowej pod adresem www.kwiatula.pl.

    e) Sklep stacjonarny to sklep stacjonarny zlokalizowan pod adresem: Zawadzka 126, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

    f) Usługa to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie Umow zawartej pomiędzy Stronami za pośrednictwem Sklepu w ramach systemu zawierania umów na odległość.

    g) Koszyk to fukncja Sklepu która umożliwa kompletowania Produktów przez Klienta. h) Sprzedaż to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta – Usługa Sprzedaży Produktów na odległość, poprzez przeka danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłana i otrzymywana za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, i przechowywania danych która jest z całości transmitowana, odbierana i nadawana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.

    i) Dane Kontaktowe Sprzedawcy to dane Sprzedawcy przy użyciu których Klient może się z nim skontaktować, tj. tel. 733-111-622; e-mail: [email protected].

    j) Dane Kontaktowe Klienta to dane Klienta przy użyciu których Sprzedawca może skontaktować się z Klientem, obejmujące: imię, nazwisko, adres, adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu.

    k) Konto Klienta to panel zarządzający zamówienia Klienta, dostępny w obszarze Sklepu, pod warunkiem Rejestracji i logowania.
    l) Rejestracja to utworzenia Konta Klienta przez Klienta przy użyciu strony interetowej www.pasaz24.pl.

    ł) Produkt to towar zaprezentowany w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu Sprzedaży.

    m) Dostarczenie to doręczenie Produktów Klientowi na wskazane przez niego miesjce przeznaczenia za pośrednictwem Pośrednika.
    n) Pośrednik to przewoźnik który wykonuje czynności Dostarczania Produktów we współpracy ze Sprzedawcą.
    m) Dni Robocze to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 3

Ogólne warunki umowne

  1. Sprzedawca na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta ustanawia Regulamin, który udostępnia pod adresem Sklepu w brzmieniu: www.kwiatula.pl/regulamin.

  2. Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

  3. Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej Sklepu.

  4. Klienci mogą w dowolnym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.

  5. Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy.

  6. Świadczenie wszystkich Usług odbywa się za pośrednictwem strony sklepu internetowego przez 24 godziny na dobę/ 7 dni w tygodniu.

§ 4

Warunki korzystania i Rejestracja

  1. W celu korzystania ze Sklepu konieczne jest dysponowanie przez Klienta urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet oraz poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej.

  2. Korzystanie ze Sklepu następuje poprzez zapoznanie się z jego zawartością.

  3. Zarządzanie zamówieniami Klienta odbywa się za pośrednictwem Konta Klienta. Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po jego utworzeniu, przy użyciu adresu e-mail i hasła. W celu korzystania z Konta Klienta wymaga się zalogowania przy użyciu tegoż adresu e-mail i hasła.

  4. Utworzenie Konta Klienta następuje poprzez dobrowolną Reejestrację, polegającą na wypełnienieu i wysłaniu Sprzedawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony na stronie internetowej www.kwiatula.pl.

  5. Wypełnienie formularza rejestracyjnego polega na wypełnieniu wszystkich obowiązkowych pól formularza , przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczącch danych Klienta, a w szczególności Danych Kontaktowych Klienta.

  6. Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego poprzez zaznaczenie jego właściwego pola Klienta powinien oświadczyć iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

§ 5

Zamówienia

  1. Zamówienia na Produkty można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę przy użyciu funkcji Koszyk. Po skompletowaniu listy zamówień Produktów, w obszarze Koszyka, Klient przechodzi do realizacji zamówienia.

  2. Po skompletowaniu listy zamówień Produktów, w obszarze Koszyka, Klient określa:

    a) sposób dostarczenia Produktów poprzez wybór właściciej opcji Dostawa,

    b) adres Dostawy,

    c) dane do wystawienia faktury VAT, jeśli składa zamówienie jako przedsiębiorca,

    d) sposób płatności poprzez wybór właściwej opcji płatności.

  3. Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Klienta, poprzez wyświetlenie w obszarze Koszyka, informacji o łącznej cenie za zamówienie, wraz z podatkami oraz kosztami pochodnych w tym kosztami Dostawy oraz Płatności.

  4. Złożenie zamówienie może nastąpić użycie przycisku "Zamawiam i płacę" w Koszyku

    i jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ujętych w zamówieniu.

  5. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola, Klient powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

  6. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola, Klient powinien oświadczyć, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb wykonania Usługi.

  7. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola, Klient powinien oświadczyć, iż wyraża zgodę na otrzymywanie w przyszłości newslettera na adres mailowy.

  8. Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania informacji o skompletowaniu przesyłki przez Sprzedawcę.

  9. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje elektronicznie bądź telefonicznie, przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Informacja może zawierać następujące sposoby modyfikacji zamówienia:

    1. anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,

    2. dokonanie podziału Produktów podlegających Dostarczeniu na część której Dostarczenie jest możliwe oraz część, której Dostarczenie nastąpi w późniejszym terminie, co nie skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,

    3. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia.

  1. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w drodze przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany w Danych Kontaktowych Klienta adres elektroniczny. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, złożonej przez Klienta.

§ 6

Sprzedaż

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów Usługę Sprzedaży Produktów na odległość, za pośrednictwem Sklepu.

  2. Przedmiot Umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Produktów i zapłaty Sprzedawcy ceny Produktów.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających na obniżeniu ceny Produktu do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Produktów podlegających promocji.

  4. Zawierając Umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do Dostarczenia Klientowi Produktów bez wad.

  5. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.

  6. Wydanie Produktów następuje niezwłocznie i zwykle w ciągu 2 Dni Roboczych.

  7. Czas realizacji wydania Produktów może ulec zmianie w przypadku zmiany zamówienia przez Klienta.

  8. Wydanie Produktów odbywa się:

    1. w przypadku wyboru przez Klienta opcji Dostarczenia, za pośrednictwem Przewoźnika, pod adres podany przez Klienta,

    2. w przypadku wyboru odbioru osobistego Produktów przez Klienta, w Sklepie Stacjonarnym, w Dniach Roboczych w godz. 8:00-18:00 oraz w soboty w godz. 8:00-14:00 na ulicy Zawadzkiej 126, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

  9. Wydanie Produktów następuje nie wcześniej, niż po uiszczeniu zapłaty przez Klienta.

  10. Sprzedawca potwierdza wydanie Produktów Przewoźnikowi w celu ich Dostarczenia, pod adres podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.

  11. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi.

  12. Dostarczona przesyłka powinna zostać zbadana przez Klienta przy obecności Pośrednika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać sporządzenia właściwego protokołu.

§ 7

Płatności

  1. Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Produktów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Produktu. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym Produkcie są cenami brutto, podanymi w polskich złotych i zawierają wartość podatku VAT, natomiast nie zawierają kosztów Dostarczenia Produktu i wybranej formy płatności.

  2. Koszty transakcji i Dostarczenia Produktu ponosi Klient.

  3. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia, a po wyborze sposobu Dostarczenia Produktów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Produkty wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i transakcji. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.

  4. Sklep umożliwia następujące sposoby płatności z tytułu świadczonych Usług Sprzedaży:

    1. gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie stacjonarnej Sklepu,

    2. przelewem na rachunek bankowy Sklepu,

    3. gotówką przy odbiorze za pobraniem od Pośrednika.

  5. Faktura VAT bądź paragon z tytułu Usługi Sprzedaży zostają dołączone do Produktów podlegających wydaniu lub przesłane wiadomością e-mail pod adres e-mail Klienta, w zależności od woli Klienta.

  6. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.

  7. Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:

    1. odstąpienia od Umowy przez Konsumenta,

    2. rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją,

    3. uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

  8. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.

  9. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów Dostarczenia Produktów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

§ 9

Reklamacje i gwarancje

  1. Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny, wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy.

  2. Reklamacje można składać przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, dostępny do pobrania tutaj.

  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.

  4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.

  5. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy na własny koszt.

  6. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług.

  7. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.

  9. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.

  10. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

  12. Obniżona cena, o której stanowi pkt 10 i 11 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

  13. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,

    2. złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,

    3. skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,

    4. złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 10

Odstąpienie od Umowy

  1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od Umowy, w tym od Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od Umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.

  2. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do Umowy Sprzedaży:

    1. jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

    2. Produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    3. Produktów, które po Dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.

  4. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.

  5. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy, ma on obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.

  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  7. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  8. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy znajdują się w pouczeniu o odstąpieniu od Umowy, stanowiącym załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj.

§ 10

Postanowienie uzupełniające

  1. Wszelkie znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej Sklepu w celu prezentacji Produktów są przedmiotem praw autorskich ich właścicieli.

  2. Domena internetowa Sklepu, jego logotypy, nazwa i Regulamin stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.

  3. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści bezprawnych.

  4. Sprzedawca zobowiązuje się do dokładania należytych starań celem umożliwienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz do udzielania pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z jego działaniem.

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony danych znajdujących się w Koncie Klienta przed nieuprawnionym dostępem i użyciem.

  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług, spowodowane siłą wyższą, w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami,

    2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą których Sklep świadczy Usługi,

    3. korzyści utracone przez Klienta niebędącego Konsumentem,

    4. szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień Regulaminu.

§ 11

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu plików „cookies”.

  2. Dane osobowe użytkowników Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.

  3. Dane osobowe są zbierane w celu świadczenia Usług przez Sklep. Osobom, których dane zostały przez Sklep zebrane, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego.

  4. Zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności oraz polityki plików „cookies” uregulowane zostały w dokumencie „Polityka prywatności oraz polityka plików cookies”, zamieszczonym w obszarze strony internetowej Sklepu.

  5. Zawierając Umowę o świadczenie Usługi, Klient dobrowolnie upoważnia Sprzedawcę do kierowania na Dane Kontaktowe Klienta informacji związanych z Umowami oraz ich wykonaniem, a także informacji handlowych w przypadku wyrażenia na to odrębnej zgody.

  6. Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich zastosowania przy doręczeniach.

  7. Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę, a także zmian technicznych lub organizacyjnych dotyczących świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę.

  8. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu, za uprzednim poinformowaniem o tym fakcie. Informację o zmianie Regulaminu umieszcza się w obszarze strony internetowej Sklepu nie później niż w terminie 10 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania oraz wysyła pod Dane Kontaktowe Klienta, w przypadku gdy strony są związane Umową o charakterze ciągłym.

  9. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.

  10. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów polskiego prawa powszechnie obowiązującego.

  11. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z przepisami polskiego prawa powszechnie obowiązującego, stosuje się te przepisy.

  12. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa powszechnie obowiązującego.

  13. Regulamin wchodzi w życie w dniu 17.02.2018.

Witryna stworzona na platformie